עוד סיפור על מייקל ועל טרי. אני חושב שחוץ מזה, יהיה עוד סיפור אחד עם מייקל וסיפור אחד על שניהם במהלך העינוי של בלזן.
הסכנות בללמוד בחוץ:
התפיסה היא הכל והגדרה היא המפתח.
אז כבר גילינו איך להפוך את זה להודעה שתחזור על עצמה כשנשתמש בוונטרילוקשוס (1) על התקליטים, אבל אם אנחנו עומדים להשתמש בזה כדי לפתות אותה ללכת, אז זה חייב -
-להיות סדרה של הקלטות, כן. להפעיל כל אחת כשהקודמת בהמתנה?
או שאולי לדייק ברגע שנטיל את הקסם?
לא, צריך שהיא תקנה את זה בבת אחת, וזה קל מדי כדי -
טוב. תשנה את הנוסח, תוריד תחיליות, תנסח מחדש, או שפשוט נעשה תנועה אחרת?
חייבים שזה יהיה פשוט, תלמידי שנה רביעית יעשו את זה. שינוי נוסח יכול להיות מבלבל מדי. אולי ננסה שינוי תחיליות? פרימוונטרילוקשוס, סיקוווונטרילוקשוס, טרטיווונטרילו - (2)
אבל אסור לנו שהם יפעלו מיד אחרי השני, זה יוריד את כל ההשפעה. אולי -
"אוי, מרד (3)." הלחישה של טרי קטעה את השיחה כמו צעקה, ומייקל מצמץ, מופתע מאובדן הקשר ביניהם אפילו כשהרגיש את פרצופו מחוויר כדי להתאים למבט בעיניו הכחולות העמוקות של חברו שהתמקדו במרחק מעבר לכתפו. הוא החל להסתובב ולהסתכל, אבל תנודת ראש קטנה מצד טרי עצרה אותו, והוא קפא, בקושי מעז להזיז את שפתיו.
"מה?"
"אמיקוס."
"איפה?"
"שם. צופה בנו. אני חושב שהוא היה שם קצת זמן." טרי עדיין נראה מפוחד, אבל מייקל נאנח בהקלה, ושינה תנוחה כי הברכיים שלו החלו לכאוב לו על ספסל האבן הקשה. לעבוד בחוץ נראה היה כמו רעיון טוב בהתחלה, אפילו שמזג האוויר בנובמבר (4) היה קר מאוד, אבל גם אם הריכוז שלהם נפגע הרעיון היה שלא יוכלו להפתיע אותם, ועדיין היה ביניהם רק גליל קלף תמים, והוא הושיט את ידו, ולחץ איתה את ידו של הקוסם האחר בביטחון.
זה לא עניין גדול, טרי. הוא לא יראה כלום. הוא יכול להסתכל עלינו כל היום.
עוד תנודה קלה של הראש, וטרי נשך את שפתיו בלחץ, תוחב את העיפרון ששיחק איתו מאחורי אוזן אחת. זאת הבעיה. חשוד מאוד, לא חושב? אנחנו סתם מסתכלים אחד על השני? גם אם הוא לא יבין שזאת הלטת הכרה, סנייפ יבין כשהוא יספר לו.
הוא צדק, כמובן, וליבו של מייקל לחץ כשאלף אפשרויות עברו בדמיונו המהיר מאוד, וכל אחת מהן הציגה אפשרות מאוד לא נעימה שהמנהל ישתמש בה בניסיון לפרוץ אל הסוד שלהם. או פשוט לחסל את היכולת שלהם להשתמש בה. כאילו שגם הוא היה קרוב לטרי, קולו של אביו נשמע לאחר שנה של אובדן, והוא עצם את עיניו, גם מהצער הבלתי צפוי בזיכרון ומהרעיונות הנוראיים שהוא הביא. אני מחפש את השורשים הגנטיים של הקסם בגנטיקה, אבל זה אינו מדע חדש. חלק מהממצאים הראשונים שזאת תכונה פיזיולוגית נבעו משימוש בשיקויים שהשמידו חלקים מהמוח שיש בהם יכולות קסומות. רעלים נוראיים, אסורים מאוד… אבל סנייפ יכיר אותם.
מייק, תנשום עמוק. אני לא עומד לתת לו לעשות לך שום דבר כזה, גם אם אצטרך להטיל אבדה קדברה על הבן זונה.
למרות הכל, מייקל הרגיש את פיו מתעקל לחיוך כשעיניו שוב נפקחו והביטו על טרי. אל תהיה דרמטי. עדיין, אנחנו צריכים ל… הוא עצר, מבטו מסתכל על גרפיטי שהיה צרוב באופן קסום על הספסל. ר.ו+ל.ב (5) בתוך לב די עקום. החיוך התרחב, והוא ידע שעיניו נצצו ברעיון חדש כשהסתכלו על עיניו של חברו הטוב. אתה חושב שאני יפה, טרי?
העיניים הכחולות מצמצו במהירות כמה פעמים מאחורי המשקפיים הדקיקות, כשפיו של טרי נפער לפתע בתדהמה מהשאלה. "אני…" הוא עצר, ואז הניד את ראשו במהירות וסילק את הבלבול. כמובן שכן, למה הטמטום?
אז תסתכל עליי כאילו אתה יודע את זה.
אבל, מייק…
למה ששני נערים יתגנבו החוצה ביחד? סטפן ודרק לפני שבוע… עדיף שיענישו אותנו כי אנחנו הומואים במקום על זה שאנחנו מליטי הכרה.
הוא התקרב אליו על הספסל עד שרגליהם נגעו, ולא שבר את קשר העין כשידיו נגעו בעדינות בכתפיו של טרי, והרשה לכל הרגש שהרגיש כלפי הנער הזה שהיה יותר מאחיו להופיע על פניו. לא היה צורך לאהוב אותו, רק לאהוב אותו בכל נשמתו, אבל הוא לא אפשר לעצמו להרגיש את זה לחלוטין, כי זה היה כה סוחף וגם קצת מפחיד, והוא שמע השתנקות קטנה בורחת משפתיו, רעד עובר בו בגלל עומק הרגשות. גם אתה יפה, טרי. הלוואי שיכולת לראות את זה. ולא רק העיניים שלך.
טרי נרתע לאחור, ועצם את עיניו מהמחמאה כשניסה להסתובב, אבל ידיו של מייקל אחזו בצווארו עכשיו. אתה לא צריך… הוא לא שומע אותנו.
אני לא אומר לו את זה. אני אומר לך את זה.
אתה היפה.
אני הנערץ. אבל אתה גם לא כזה נורא. לפעמים אני מבקש שיכולתי לאהוב קוסמים, כי אתה כבר כל כך חשוב לי, ואני יודע שאם כן הייתי, אפילו קצת, הייתי מאבד את עצמי בתוכך בקלות. אתה כבר כל כך חשוב לי, אדלפוס, פילה אט אגייפ (6).
הוא לא ניסה להתרחק יותר, וזה לא היה יותר בשביל אמיקוס כשמייקל התקרב אליו עוד יותר, ונגע בפה של טרי עם שלו, שניהם נדהמים וגם לא לגלות שחייכו. פרסקו שאק ז'ור, ז'ה סווייט לה מם שוס (7).
פור סה מומנט, פרטנדרה קוו וו נאווה פא ראב (8).
הנשיקה הייתה לא בטוחה בהתחלה, בגלל מחסומים שאף אחד מהם לא ממש הבין ושניהם הכירו טוב, בקושי לחישה בין שפתיהם, ואז כתפיו החסונות של טרי כאילו נמסו מתחת לידיו, וזרועות שהפכו לחזקות יותר ממה שידע היו מסביב למותניו, ואחזו בהם עד שהגוף שלהם נשם ביחד בקצב אחד. זה היה אמתי כמוהם, בכלל לא משחק ויותר ממה שרצו שזה יהיה, ומביע כל שכבה של האהבה שמייקל תהה אם לכל זוג אחר בבית הספר הזה - בעולם הזה - שיכול היה לאהוב בכלל יכול היה להבין.
חבל אם הם לא, כי אפילו שחלק רחוק ממנו שמע את שאגת הזעם של אוכל המוות, וידע שהיא תבוא, פיו עדיין לא היה מוכן להתנתק מזה של טרי, מהשיניים ומהלשון על שפתו התחתונה, ומכל שאר גופו שהשתקף בעיניים כחולות שנפקחו בדיוק בזמן כדי להחזיק ידיים ביחד ולהכין את עצמם לפני שלה ויליאן פטיט מונד (9) שוב תקף אותם.
הסוף
(1) וונטרילוקשוס- כישוף הפיתומות, מקורי. מאפשר לך לדבר מתוך חפץ.
(2) טרי ממציא קסמים, וכנראה מנסה לשנות את הכישוף בעזרת תחילית אחרת. התחיליות שהוא מוסיף הן מספרים, כדי לקבוע סדר הפעלה.
(3) מרד- שיט, בצרפתית.
(4) בתחילת נובמבר, צ"ד החלו פעילות מחתרתית ואחת מהן הייתה שחליפות השריון החלו לשדר את "מבט לפוטר".
(5) רונלד וויזלי+לבנדר בראון... בטח משנה קודם לכן. מעניין אם לבנדר עשתה את זה...
(6) מיוונית: "אחי, אני אוהב את נשיקותיך".
(7) מצרפתית: "כמעט כל יום אני מבקש את אותו הדבר".
(8) מצרפתית: "לעת עתה, תעמיד פנים שאתה לא חולם".
(9) מצרפתית: "העולם המכוער".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה